تکنولوژی

هوش مصنوعی Gemini در Google message !!

هوش مصنوعی Gemini در گوگل message

گوگل اعلام کرده است که آپدیت جدیدی در راه است. در این آپدیت هوش مصنوعی Gemini درگوگل message به صورت مستقل وجود دارد. درحالی که قبلا برای استفاده از این هوش مصنوعی نیاز بود که وارد حساب کاربری خود شوید، اما اگر این آپدیت اتفاق بیفتد ما به راحتی هوش مصنوعی Gemini را در گوگل message  خواهیم داشت. 

مطالعه مقاله همه چیز در مورد نسخه جدید 40-Chat Gpt

چطور به  Gemini Ai در گوگل message دسترسی داشته باشیم؟

در جواب این سوال باید گفت که هوش مصنوعی Gemini به صورت یک اپلیکیشن مستقل در دستگاه وجود دارد، اما از آنجایی که با گوگل  Message ادغام شده است، شما بدون نیاز به اینکه بخواهید از برنامه خارج شوید به راحتی می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید.

باید به این نکته اشاره کنم که درمورد طراحی آن در گوگل مسیج احتمالا به گونه‌ای است که Gemini Ai به صورت یک دکمه شناور در صفحه چت خواهد بود، و شما با ضربه بر روی آن می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

گوگل مسیج و هوش مصنوعی

چت‌ها در  Google Messages توسط هوش مصنوعی Gemini خوانده می‌شود؟

در جواب به این سوال باید گفت: خیر.

هوش‌ مصنوعی چت‌ها و مکالمات شما را نمی‌خواند. اما ساختار هوش مصنوعی به گونه‌ای است که به صورت خودکار اطلاعات شما را ذخیره می‌کند، و اطلاعات را تا 18 ماه ذخیره می‌کند. شما بسته به نیاز خود می‌توانید این حافظه را افزایش یا کاهش دهید.

آیا بعد از آپدیت جدید، هوش مصنوعی آدرس من را خواهد داشت؟

هوش‌ مصنوعی موقعیت مکانی شما را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد و البته آن را ذخیره نمی‌کند. اما بهIP شما دسترسی دارد؛ یعنی می‌داند شما دقیقا در چه لوکیشنی هستید اما آن را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد.    

گوگل Gemini

اپلیکیشن Google Gemini درسیستم‌های اندروید، در اروپا و انگلیس قابل استفاده شده است؛ و شما می‌توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید. شما می‌توانید هوش‌ مصنوعی را در داخل خود برنامه استفاده کنید، اما اگر نمی‌خواهید می‌توانید از Google Assistant استفاده کنید. البته که هوش مصنوعی Gemini در سیستم عامل ios  نیز به زودی در دسترس خواهد بود.

نتیجه گیری: 

باتوجه به توضیحات داده شده و گزارشات سایت‌ها این آپدیت می‌تواند کمک بسیار زیادی به کاربران کند و درواقع می‌توان سریعتر و راحت‌تر با هوش مصنوعی کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *