تین کلاینت

معرفی تین کلاینت های سال 2020

معرفی تین کلاینت های سال 2020

در مقاله تین کلاینت چیست به معرفی تین کلاینت پرداختیم! حال کمپانی تکنوکلاینت در این مقاله به معرفی محبوبترین تین کلاینت های سال 2020 می پردازد.

امروزه تین کلاینت‌ها جایگزین کیس‌های کامپیوتر شده‌اند و مزیت‌هایی نسبت به آن‌ها دارند! می‌توانید این مزیت‌ها را درمقاله مزیت تین کلاینت مطالعه بفرمایید.

امروزه کاربران به ظاهر دستگاه اهمیت بیشتری نسبت به 10 سال پیش می دهند و در حال حاضر تین کلاینت ها چندین شکل و اندازه متفاوتی دارند. از طرح های منحصر به فرد شاسی مثلثی گرفته تا مینی استیک های HDMI که به تلویزیون یا مانیتور وصل می شوند.

تین کلاینت چیست

1-   تین کلاینت Beelink L55

 تین کلاینت L55 که تولیدکننده چینی Beelink آن را در بازار عرضه می کند، یک مینی کامپیوتر کوچک می باشد و نسخه ویندوز 10 روی آن اجرا می شود. برگه مشخصات دستگاه روی این تین کلاینت موجود می باشد و یک پردازنده Core i3 و یک حافظه ذخیره سازی 512 GB روی این تین کلاینت قرار دارد.

پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه و همچنین پشتیبانی از 2 مانیتور همزمان با کیفیت تصویر 4k با دو پورت LAN و حافظه سیستم دارد! پورت های USB منسوخ شده این تین کلاینت تنها یکی از معدود عیب های این تین کلاینت می باشد.

تین کلاینت Beelink L55

2-  تین کلاینتIntel Ghost Canyon NUC  

تین کلاینت اینتل NUC امروزه با اولین دستگاهی که از این خانواده تین کلاینت به بازار عرضه شد تفاوت بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال، تین کلاینت Hades Canyon اولیه حافظه رم یا ذخیره سازی نداشته ولی تین کلاینت Ghost Canyon جدید دارای هردو می باشد. در حقیقت، نه تنها از نظر مشخصات موجود در حال حاضر پیشنهادات متناسب با نیاز کاربران ارائه می دهد، بلکه می توانید قبل از زدن دکمه خرید آن را به دلخواه خود انتخاب کنید.

با وجود تراشه های  Intel Core نسل نهم، حافظه حداکثر 64 گیگابایت و حافظه دوتایی تا 4 ترابایت، همه ما این انتخاب را انجام می دهیم ولی اکنون قیمت آن نسبت به دیگر تین کلاینت های موجود گران تر می باشد.

با این وجود با انتخاب تنظیمات پایین می تواند کاملا مقرون به صرفه است.

تین کلاینتIntel Ghost Canyon NUC

 

3- تین کلاینت Acute Angle AA B4

نکته جالبی که می توانیم برای این تین کلاینت به آن اشاره کنیم طراحی آن می باشد! که بیشتر شبیه به چیزی است که شما می توانید آن را در یک گالری هنری، تا یک اتاق سرور پیدا کنید.

با وجود طراحی زیبا و کیفیت عالی ، تین کلاینت Acute Angle AA B4 دارای مشخصات بسیار خوبی می باشد، و شما می توانید مشخصات این تین کلاینت را داخل دستگاه مشاهده کنید. شما می توانید از حافظه SSD ای که روی این تین کلاینت موجود می باشد برای سیستم عامل ویندوز 10 مورد استفاده قرار دهید.

تین کلاینت Acute Angle AA B4

4- تین کلاینت Minix NEO J50C

این تین کلاینت کاملاً هوشمندانه طراحی شده، قابل پشتیبانی از 2 مانیتور همزمان با کیفیت تصویر 4k می باشد.

همچنین دارای USB Type-C می باشد به این معنی که می توانید با استفاده از یک شارژر باتری یا تلفن هوشمند در جاده ، به آن متصل شوید، که برای استفاده در نمایشگاه ها یا کنفرانس ها مناسب می باشد. شما می توانید سیستم عامل ویندوز 10 را روی آن نصب کنید.

 

5- تین کلاینت Mii

تین کلاینت Mii به ظاهر یک جعبه معمولی اندرویدی به نظر می رسد اما برخلاف ظاهر خود مشخصات بسیار مناسبی دارد. با نصب  ویندوز 10 بر روی حافظه SSD باعث می شود نسبت به دستگاه های رقیب در گروه خود که از حافظه EMMC استفاده می کنند، احساس برتری کند. تین کلاینت Mii  با سرعت خواندن و نوشتن حافظه SSD به سرعت چشمگیر Mbps515  وMbps 530 رسیده است.

تین کلاینت Mii

6- تین کلاینت AcePC AK7

اگر صدای فن داخلی تین کلاینت AcePC AK7 در نظر نگیرید، این تین کلاینت ارزان قیمت برای طرفداران مانیتورینگ بسیار مناسب می باشد. دارای دو درگاه HDMI می باشد که برای اتصال چندین مانیتور در پشت آن واقع شده اند.

درون این تین کلاینت یک پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel HD Graphics 500 وجود دارد که حداقل می تواند یک مانیتور با کیفیت تصویر 4K و دیگری با وضوح پایین را هدایت کند.

تین کلاینت AK7، بسیار کوچک است می‌توان آن را به راحتی جا به جا کرد و در هرجایی قرار داد.

تین کلاینت AcePC AK7

7- تین کلاینت  CHUWI GBox Pro

تین کلاینت CHUWI Gbox Pro یکی از بهترین طراحی‌های تین کلاینت‌های موجود را دارا می باشد و بدون  فن است! دارای پورت خروجی تصویرVGA می باشد، اما به دلیل عملکرد ضعیف پردازنده Atom است که  حافظه پردازنده EMMC 64 گیگابایتی آن از سرعت خواندن و نوشتن  رنج می برد.

تین کلاینت  CHUWI GBox Pro

8- تین کلاینت Azulle Access3

تین کلاینت Azulle Access3 فاقد فن است به همین دلیل بدون صدا می باشد! به اندازه‌ای کوچک و محکم است که می‌توانید به راحتی درجیبتان قرار دهید و دربرابر ضربات و ضایعات مقاومت کند.

متأسفانه، عملکرد CPU و حافظه ذخیره سازی آن بسیار ضعیف است! کابل برق کوتاه آن باعث می شود که در انتخاب این تین کلاینت مردد شوید.

تین کلاینت Azulle Access3

9- تین کلاینت WYSE 3000 3040

این تین کلاینت یکی از کوچکترین تین کلاینت های برند  Dell می باشد! با وجود طراحی جمع و جور، پورت های ورودی زیادی دارد.

تین کلاینت WYSE 3000 3040 قابلیت پشتیبانی از 2مانیتور همزمان باکیفیت 4k دارد! این تین کلاینت دارای سیستم عامل ThinOS نصب شده است.

تین کلاینت WYSE 3000 3040

10- تین کلاینت T5 Mini PC Intel Z8350 Windows 10 Pro computer stick

با نگاهی گذرا به گذشته، این را نشان می دهد که چیزهای خوب می‌توانند در بسته‌های کوچک عرضه شوند.

کارت‌گرافیک یکپارچه این تین کلاینت قادر به نمایش فیلم‌های 4K است و آن را به گزینه‌ای جالب برای پخش (یا نمایش محتوای از پیش نصب شده) در مانیتور یا تلویزیون تبدیل می کند که می تواند در یک نمایشگاه تجاری مفید باشد.

این شبکه همچنین از اتصال Wi-Fi با اتصال 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز AC بهره مند می باشد.

برای پاسخ به سوالات خود می­توانید با کارشناسان تکنوکلاینت به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

شرکت تکنوکلاینت ارائه دهنده­ی انواع تین­ کلاینت و زیروکلاینت های برند HP و DELL می­باشد.

برای مشاهده­ سایر محصولات به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *